Obsługa klienta2018-04-29T19:12:23+00:00

Obsługa klienta

WYSYŁKA / DOSTAWA

Zamówione produkty zostają dostarczone na podany przez Państwa adres. Dostawy realizowane są przez Poczta Polska od poniedziałku do soboty włącznie.

Zamówienie zostaje dostarczone Państwu, zazwyczaj, w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania płatności.

Country 

Transit time in days *

Austria 4
Belgium 1
Bulgaria 4-5
Croatia 5-8
Cyprus 4-7
Czech Republic 3-5
Denmark (excl. Faroe Islands and Greenland 2-3
Estonia 4-5
Finland 4-5
France (incl. Monaco and Corsica, excl. Andorra) 2-3
Germany 2
Greece 4-7
Hungary 3-5
Ireland 3-4
Italy (excl. San Marino and Vatican City) 3-6
Latvia 4-5
Lithuania 4-5
Luxemburg 2
Malta 5-7
Netherlands 1
Poland 3-5
Portugal (incl. Azores and Madeira) 3-5
Romania 4-5
Slovakia 3-5
Slovenia 3-5
Spain (incl. Balearics, ecl. Canary Island) 3-5
Sweden 2-4
United Kingdom 2-3

* These transit times are an estimation in working days, starting after the parcels leave

the international sorting centre in The Netherlands

KOSZTY WYSYŁKI

0-1 kg 1-2 kg 2-3 kg   3-5 kg  5-10 kg 10-20 kg 20-30 kg
Niderlandy €5,35 €5,35 €5,35 €5,35 €5,35 €5,35 €5,35
EUR 1 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50
EUR 2 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25
EUR 3 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50
EUR 4 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00
EUR 5 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00
EUR 6 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75
EUR 7 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00
EUR 8 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50
EUR 9 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50
EUR 10 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00
EUR 11 €18,84 €22,10 €23,73 €26,99 €35,14 €51,44
EUR 12 €21,40 €26,30 €31,20 €41,00 €70,40 €119,0
Świat €25,00 €29,90 €34,80 €49,50 €74,00 €123,00
EUR 1 Belgia, Niemcy
EUR 2 Luksemburg, Wielka Brytania
EUR 3 Dania, Francja, Austria
EUR 4 Włochy, Monaco, Hiszpania
EUR 5 Słowacja, Czechy
EUR 6 Finlandia, Irlandia, Portugalia
EUR 7 Rumunia
EUR 8 Łotwa, Litwa
EUR 9 Bułgaria, Estonia
EUR 10 Cypr, Grecja, Malta
EUR 11 Szwajcaria, Norwegia
EUR 12 Albania, Andora, Bośnia i Hercegowina, Wyspy Owcze, Gibraltar, Islandia, Isle of Man, Chorwacja, Liechtenstein, Macedonia, Mołdawia, Czarnogóra, Ukraina, San Marino, Serbia, Turcja, Watykan, Grenlandia
Świat Wszystkie pozostałe kraje

Uwaga: opłaty związane z przesyłką na pobranie wynoszą15.95 euro. Koszty te zostaną doliczone do całkowitej kwoty.

PRZEDPŁATA

Ta metoda płatnicza zobowiązuje klienta do przelania całkowitej opłaty za zamówienie na nasze konto bankowe, z wyprzedzeniem.

  • Proszę liczyć się z terminem dokonania przelewu wynoszącym 1 do 3 dni roboczych.
  • Przy dokonywaniu przelewu, proszę (zawsze) podać numer zamówienia, przejęty z potwierdzenia zamówienia.
  • Bezpośrednio po otrzymaniu Państwa płatności, prześlemy Państwu potwierdzający e-mail.

Nasze dane bankowe znajdują się na potwierdzeniu zamówienia. Zamówienie zostanie przesłane (zazwyczaj) w terminie 3 dni roboczych (po otrzymaniu opłaty) na podany przez Państwa adres dostawy.

Informacje o koncie
Ecoform Europe Helmond
IBAN: NL94ABNA0460682326
BIC: ABNANL2A

KARTA KREDYTOWA (MASTERCARD, VISA LUB AMERICAN EXPRESS)

Wykonanie opłat za pośrednictwem PayPal z użyciem karty kredytowej, jest bezpieczne. Założenie konta sytemu PayPal nie jest konieczne.

PAYPAL

W ramach współpracy z PayPal, oferujemy Państwu możliwość dokonywania płatności online. Wybierając opcję płatności PayPal w sekcji płatności, zostaną Państwo automatycznie wprowadzeni do zabezpieczonej sekcji płatności PayPal. PayPal oferuje wiele opcji wykonania płatności online.

IDEAL

Użycie iDEAL pozwala na wykonanie łatwych i bezpiecznych zakupów online. Oplata odbywa się w znanej sekcji płatności internetowej, na zasadach określonych przez konkretne metody zabezpieczenia, stosowane przez bank klienta.

PRZESYŁKA NA POBRANIE

W przypadku zamówienie na ‘przesyłkę za pobraniem’, klient zobowiązany jest do przekazania pracownikowi Poczty PL pełnej opłaty w gotówce, w momencie otrzymania pakietu. Gdy pracownik Poczty PL nie zastał Państwa w domu, lub jeśli nie jesteście Państwo w posiadaniu całej kwoty ‘pod ręką’, otrzymacie Państwo, od pracownika Poczty PL, wiadomość o możliwości odbioru przesyłki na poczcie. Przesyłkę, znajdującą się w urzędzie pocztowym, należy odebrać przed upływem 2 tygodni. Dokonywaniu opłat w urzędzie pocztowym z użyciem karty płatniczej, jest (prawie zawsze) możliwe.

PRZEBIEG ZAMÓWIENIA:

Zamówienie produktu na stronie internetowej jest bardzo proste.

  • Przez kliknięcie na niebieski przycisk “Dodaj do koszyka” dokonają Państwo zamówienia produktu.
  • Kliknięcie na przycisk “Koszyk” umożliwia Państwu przeglądanie zawartości koszyka. W przeglądzie wybranych produktów można zamieniać ilość wybranych artykułów lub usuwać wyselekcjonowane produkty z koszyka.
  • Jeśli zamierzają Państwo kontynuować zakupy, proszę kliknąć na przycisk “Kontynuuj zakupy”. Aby zamówić produkt, proszę kliknąć na przycisk “Do kasy”.
  • Następnie, proszę podać swoje dane adresowe (podkreślamy, że Państwa dane zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naszej własnej administracji i nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim). Mogą Państwo wybrać możliwość wykonania dostawy zamówienia pod inny adres niż adres rozliczeniowy.
  • Proszę wybrać żądaną metodę płatności i ewentualną możliwość dokonania “przesyłki za pobraniem”.
  • Proszę kliknąć na przycisk “Złóż zamówienie”. Jesteście Państwo na stronie, na której można dokonać płatności
  • Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem.

Zamówienie bez konta (gość)
Nasz sklep internetowy umożliwia złożenia zamówienia bez konieczności rejestracji lub zalogowania.

Zamówienie z kontem
Prosimy o zalogowanie się, po zarejestrowaniu się na naszej stronie, przy użyciu adresu e-mail i wybranego hasła. Przechowujemy Państwa hasło, w naszej bazie danych, w postaci zaszyfrowanej. Jeśli zapomnieliście jak brzmi Państwa hasło, możecie poprosić o wydanie nowego. Zmiany danych osobowych należy przeprowadzić w sekcji “Moje konto”. Dane adresowe zostają przechowywane, co umożliwia Państwu dokonywania przyszłych zakupów, bez konieczności ponownego wprowadzenia danych.

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Po złożeniu zamówienia, otrzymacie Państwo potwierdzający e-mail, zawierający podsumowanie wszystkich informacji dotyczących zamówienia. W przypadku, gdy w terminie 24 godzin od umieszczenia zamówienia, nie otrzymacie Państwo potwierdzenia, prosimy o skontrolowanie folderu ze spamem. Jeśli e-mail nie ‘zawieruszył’ się w folderze ze spamem, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem: support@ecoformeurope.com, lub zadzwoń +31 (0)40 231 04 52.

POTWIERDZENIE WYSYŁKI

Po wysyłaniu zamówienia, otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający wysyłkę, zawierający również kod pakietu. Kod ten umożliwia śledzenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej PocztaPL.

ZMIANA ZAMÓWIENIA / ANULOWANIE ZMÓWIENIA

Czy można dokonać zmiany już złożonego zamówienie lub zamówienie anulować? Tak, jest to możliwe. Prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem: support@ecoformeurope.com, lub zadzwoń +31 (0)40 231 04 52. Co zrobić w przypadku gdy zamówienie jest już w ‘drodze’? Należy wtedy odmówić przyjęcia przesyłki w momencie jej dostarczania (zwracana przesyłka musi pozostać nieotwarta). Jeśli już otrzymaliśmy zapłatę od Państwa, dokonamy jej zwrotu po otrzymaniu zwracanej przesyłki. Klient zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych kosztów pocztowych związanych ze zwrotem zamówienia.

WYMIANA PRODUKTU / ZWROT PRODUKTU

Jeśli zamierzacie Panstwo dokonać zwrotu zamówionych produktów, prosimy o uprzednie skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem: support@ecoformeurope.com, lub zadzwoń +31 (0)40 231 04 52. Nasza odpowiedz, przesłana przez e-mail, będzie zawierać instrukcję zwrotu przesyłki oraz informacje o dalszym przebiegu postępowania.

GDY DOSTARCZONO NIEWŁAŚCIWY PRODUKT?

Jeśli otrzymaliście Państwo niewłaściwy produkt, zostanie on przez nas bezpłatnie wymieniany na produkt zamówiony, pod warunkiem, że nadal poosiadają Państwo fakturę zamówienia oraz, że zakup nie został używany i jest przechowywany w oryginalnym opakowaniu.

 

SUGESTIE

Czy macie Państwo propozycje i sugestie polepszenia naszych usług? Prosimy o ich przekazanie poprzez: support@ecoformeurope.com, lub zadzwoń +31 (0)40 231 04 52. Ponieważ nieustannie doskonalimy nasze usługi, bardzo wysoko cenimy wszelkie, otrzymane od Państwa, odpowiedzi. Dziękujemy za trud!

REKLAMACJE

Pełne zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem. Dlatego chcemy poznać Państwa opinie o doświadczeniach z naszymi usługami. Również te mniej pozytywne. Proszę skontaktować się z nami poprzez: support@ecoformeurope.com, lub zadzwoń +31 (0)40 231 04 52. W terminie 14 dni roboczych odpowiemy na Państwa uwagi lub skargi.

KONTAKT

Ecoform Europe
Luchthavenweg 81
5657 EA Eindhoven
Niderlandy

support@ecoformeurope.com
+31 (0)40 231 04 52

Ecoform Europe Produkty